Helg :-)

Hele familien var bedt i bursdag på fredag ettermiddag. Middag og kaker og kaffe. Jeg greide heldigvis å få meg en kort løpetur først (11km), det var et våt fornøyelse. Slaps og greier, men med noprensokker går det helt fint 🙂

image

Det var et hyggeligbursdagsselskap med god vin også 🙂 🙂

Kl. 10 idag hadde jeg bestilt time på essens dagspa for å få massasje. Det er noe jeg har sett frem til, skikkelig massasje, og det blei det 🙂 Herregud, det er bra vondt, men bra deilig 🙂 På 40 års dagen min fikk jeg gavekort på essens fra håndballjentene og nå fikk jeg brukt halve gaven, om fjorten dager skal jeg bruke resten – ny massasje 🙂

image

Etter «egotimen» min så jeg på Henrik når han spilte tennisturnering og henta Håkon på fotball. Dagen i dag har vært prega av «Vinterlyd»konserten som har vært i byen. Trur alle jenter fra 8-17 har gått helt bananas. Isaac Elliot – Finlands svar på Justin Bieber 🙂 Heldigvis hadde Ingis vært på overnatting og var med venninna på konserten, og gutta klarer deg selv så jeg slapp unna 🙂 Kl. 10 stod det masse jenter foran scenen og venta på en konsert samsvarar en gang etter kl.15 :-p Håkon og Ingis kom ihvertfall fornøyde hjem, Henrik er på overnatting så han veit jeg ikke noe om.

Fikk fortjent diplom

Fikk fortjent diplom

Jeg laga hjemmelaga pizza før seks så den var klar til seinere, så heiv jeg på meg joggeklær og tok meg en tur 🙂 Det blei den vanlige runden drøyt 15 km. Bedre føre, det har fryst på, mens det var greit å ha piggskoa.

image

Kvelden er brukt foran TVen. Pizza og Grand Prix er en fin lørdag 🙂

Legg igjen en kommentar