Igang med skikkelig styrketrening igjen :-)

Natt til mandag sov jeg ikke så veldig mye, og det var ikke pga den 17 km rolige turen jeg og Åshild tok i lysløypa på dagen. Neida, jeg har bestemt meg for å starte med PT igjen, og jeg har lagt føringer på hvordan jeg vil ha det. Har satt mange krav, ikke minst til meg selv og jeg er slett ikke sikker på at jeg greier å leve opp til dem :-p Jeg har også satt krav til hvordan jeg ønsker å få tilbakemelding på treningene, etter hver uke. Jeg får se om det blir sånn jeg har ønska. Det er viktig for meg hvis jeg skal bli bedre, og det er jo det jeg ønsker 🙂 Jeg frykta at treninga skulle bli i overkant slitsomt, akkurat som jeg har bedt om, men som selvsagt er krevende å gjennomføre for meg. Jeg overlevde heldigvis 🙂 Det var en bra trening, slitsom, men ikke så ille som jeg hadde frykta. Men lysta på å fortsette treningene er der, og det er det viktigste 🙂 Tirsdag var det karuselløp, 3000 m på bane. Målet var å sette ny NR-rekord. Det greide jeg, men tida er ikke å hoppe i taket for. 11.12. Burde klart under 11 min, men jeg har for lite erfaring i å løpe korte løp, drar på forseint og er redd for å gå på en smell. Forhåpentligvis får jeg hjelp til å gå i kjellern på PT – timene fremover ! Onsdag blei en fin dag, med en lang ettermiddag med ungene før jeg dro på et møte kl. 20. Nå er jeg klar til å jobbe litt mer med Herbalife og kanskje greie å inspirere flere til å like trening og greie å endre livsstil. Vi er noen, Åshild inkludert 🙂 , som starter opp 4 ukers FitCamp. Da blir det full trøkk med 8 treninger i uka man kan velge mellom. Jeg har ansvaret for en, men vil nok være med på noen flere.   Det blir gøy 🙂 Jeg løp hjem etter møtet, blei en kort tur på 45 min. Idag har jeg igjen hatt PT-time, samme programmet, men litt tøffere denne gangen 😀 Kjente det godt i låra der når det etter flere beinøvelser blei gående utfall med påfølgende 30 sek med Mountain climbers. Puh, da kom melkesyra gitt. Herlig 🙂 Regner med at både bein og armer kjennes godt i morra. Nå skal jeg bare løpe, koseløpe, i hele helga før jeg meget trolig får hjelp til å gå skikkelig i kjellern på mandag. Trur rett og slett at jeg skal la vær å tenke på den treninga før den er nært forestående 😉 Grugleder meg – har jo bare så vanvittig godt av det 😀

Legg igjen en kommentar