Slapseføre

Har vært en innedag for det meste, men en «liten» tur ut fikk jeg meg. De nye sko ligger fint i bagen, de får vente til snøen er helt borte (les juni :-p ). Idag syns jeg det gikk tungt, men da jeg var hjemme igjen etter snaut 16km, hadde det gått i vanlig tempo. Men det var tyngre idag 😦 Må bare jobbe på, så blir det nok litt bedre. Det var utrolig vått, skikkelig slapseføre. På Kavløyveien var det helt bart, men et tjukt lag med grus er også tungt å løpe på.

image

Jeg har også bestemt meg for å tøye hver dag, kanskje jeg kan bli litt mykere 😉 Ikke et øyeblikk for tidlig. Har kjøpt meg sånn knotterulle som skal være bra, spesielt for å tøye rumpa. Den funker, men herrejemini, det gjør vondt :-p Med ondt skal ondt fordrives, blir ikke bra på 1-2-3.

Massasjerulle

Massasjerulle

Legg igjen en kommentar