Lite energi

Det er ikke bare bare å gå fra matfråtsing i ei uke i syden til normale tilstander igjen. Idag kjente jeg at jeg ikke var helt klar for PTduo sammen med Åshild. Jeg visste jo at det blir helt forferdelig slitsom, og da med for lite næring blir det bare enda verre. Jeg kjente det på jobb på slutten av dagen og prøvde å kompensere, men klarte ikke 😦 Fytti grisen, det blei ei tung økt. Er ikke fornøyd med meg selv i det hele tatt. Snakk om elementær tabbe. Heiv innpå både en Shake og en banan før trening, men nope. Tomt!!

Syns nesten det var litt pinlig at jeg orka så lite, men samtidig tok jeg meg helt ut, gjorde det beste ut av en heller dårlig treningsdag. Greide heldigvis å fylle på lagra ila kvelden, så nå er det bra 🙂 Måtte bare beklage til Åshild at jeg ikke greide å pushe mer, men hadde sagt ifra til ho på forhånd, så ho visste at jeg ville slite. Jaja, noen dager er sånn. En lærepenge å ta med seg videre 🙂

Legg igjen en kommentar